Livrare si Retur

Livrarea se face prin intermediul Fan Courier sau Dragon star.

Livrarea este gratuită la comenzi cu valoare mai mare de 500 RON*.
Pentru comenzi mai mici de 500 RON se percepe o taxa de transport de 25 RON.

Produsele se predau curierului de indata ce ne asiguram ca produsele sunt pe stoc, sau va vom contacta in cazul in care va trebui se refacem stocul de la furnozorii nostrii.
Livrarea se face cu firma de curierat rapid “Fan Courier” pentru produse de dimensiuni pana in 3m lungime sau cu "Dragon Star" pentru produse de gabarit mare și în maximum 1-2 zile coletul trebuie să ajungă la destinație.
În cazul în care localitatea dvs. nu este în lista curierului, puteți opta pentru ridicarea coletului de la cel mai apropiat sediu. (pentru a evita costuri suplimentare pentru transport)
Produsele sunt livrate la adresa specificată de dumneavoastră ca adresă de livrare în momentul plasării comenzii.



*In cazul marfii cu o lungime de peste 3m:
LIVRARE GRATUITA pana la adresa de livrare in localitatile : Bucuresti, Ploiesti, Targoviste, Constanta, Buzau, Bacau, Piatra Neamt, Focsani, Vaslui, Suceava, Gura Humorului, Iasi, Arad, Timisoara, Sibiu, Brasov, Craiova.
LIVRARE contra cost (200RON) pentru livrarile de sina de 6m care nu sunt in aceste localitati, costul transportului este de 200 RON si se transporta pana in sediul cel mai apropiat al curierului Dragon Star din localitatea respectiva. 

Retur Produse

Produsele cumpărate de pe site-ul eautomat.ro se pot returna în ambalajul original, fără a fi folosite, în termen de 14 zile lucrătoare de la primire conform ordonanței nr. 34 din 2014 .

Returnarea produselor beneficiază de retur gratuit, daca produsele nu corespund cu specificatiile oferite de eautomat.ro, folosind același serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. In cazul in care clientul returneaza produsul fara a prezenta un motiv intemeiat, acesta va suporta plata transportului de retur. Clientul are dreptul de a returna produsul fără penalități și fără invocarea unui motiv. Nu se acceptă pentru returnare, produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, zgărieturi, șocuri etc.

  • Numarul comenzii (il regasiti in contul eAutomat sau pe email-ul de confirmare al comenzii)
  • Retur partial sau complet
  • Motivul pentru care returnati produsele
  • Daca ati ales retur partial, specificati produsele returnate. Deasemenea, puteti sa ne transmiteti in cateva cuvinte si motivul returului.